Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Halloween

Publicerad 2012-11-10 16:14:00 i Allmänt,

 
En mexxare och en döing? 
Det var en spännande klientel på Kåren även under detta årets Halloween-fest. 
Men så mycket mer än det vet jag inte om det var... Det var Kåren, sprit och en nykter Jenny. Så jag tror att sminkningen tog priset för "kvällens spänning" denna gång. 
"Be there or be square", och snygga var vi ju åtminstone!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela