Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Simply the best!

Publicerad 2012-05-06 11:47:16 i Allmänt,

STOLT!
Mittenbilden från vänster:
Viktor Johansson, Miss Kokomo, Jenny Ollila, Frida Bergström, lagledare Sandra Henningsson och Martina Henningsson på Lisen efter vinst omgång 1 på Valsäng RF.
Jag kan väl bara säga att det är skönt att få upprättelse efter alla sneda ögonkast och nedvärderande ord som lilla Spekeröd har fått av många ryttare och storklubbar i distriktet.
Vi ses den 27e på distriktsfinalen!
Miss Kokomo och jag på framridningen. <3
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela