Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

We were better than all the rest!

Publicerad 2012-06-04 20:06:07 i Allmänt,

Orust RK - Final Bohuse Cupen - 27 maj.
På ärevarvet spelades åter igen "'cause we're simply the best, better than all the rest.."
Vi gjorde det - igen! Glädjetårar sprutade, skratt föll över hela banan och glädjetjut från föräldrar och lagledare ljöd medan segertäckena lades på våra hästars ryggar. Känslan är obeskrivbar.
Med två lagvinster och jag med två individuella placeringar i ryggen skålade vi med bubbel och njöt av vinstens söta eftersmak.
Här kan ni läsa om oss på Ridsportsförbundets hemsida!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela