Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

The games we play, the rules we bend. With lovers trust we will defend the games we play.

Publicerad 2011-03-29 18:49:55 i Allmänt,

Det ligger ord på min tunga som vill släppas ut.
Imorgon säger jag upp mig. Måndag blir en nystart. Jag har hopp om att april blir en bättre månad. Ur alla aspekter. Ungefär så.
Gör jag rätt val? När tankarna väl lämnar munnen och lättnad sprider sig så känns det i alla fall så.
Helgen som gick... Den var mycket. Den var underhållande, festlig och nästintill perfekt.
Den var också besviken, laddad och nästintill sinnessjuk.
Det ligger ord på min tunga som jag inte vågar släppa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela