Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Stairway to heaven

Publicerad 2011-03-11 13:13:23 i Allmänt,

Det har gått två år sedan min kusin valde att lämna oss, släkt och vänner, i chock och förtvivlan. Ett ungt liv tog slut alldeles för fort och jag kan fortfarande inte greppa det. Två år av frågor och insikten om hur skört livet är, att man måste ta vara på det man har och de man har omkring sig.
Du finns alltid i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela