Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Host, host, HOST!

Publicerad 2011-03-09 22:26:19 i Allmänt,

Ungefär så låter jag just nu. Plus att halsen känns ungefär som att den blir släpad i asfalten bakom en bil. Ja inte hela tiden såklart, bara varje gång jag sväljer. Men den här gången satsar jag på tankekraft och intalar mig att "jag är inte sjuk, jag är inte sjuk!" Med andra ord får de följande dagar rulla på som tänkt.
.
Det blir jobb, tetratorsdag. Jobb, hoppträning med Wikke, hoppas på kvällsbesök ev fika m syster yster. Besöka pappa, titta när C och W hopptränar för Eamon Hickey, äta tårta, jobba kväll. Träffa en ängel, besöka pappa igen och på vägen dit - rida Wikke och svänga förbi Valler och hjälps till m V... Hem o mysa med katterna och sen är det måndag igen, dags för jobb och sedan tatueringsinventering, så att säga. Yay!
Sedan ska även diverse äventyr under våren planeras...! Dubble yaay!
.
Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela