Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Give a little!

Publicerad 2011-03-07 17:07:35 i Allmänt,

Ännu en helg placerad i minnesbanken. En väldigt fin sådan.
Fredagen innehöll i och för sig tio timmars jobb, men efter det bjöds det på fest hos J.D och jag blev positivt överraskad på alla sätt! Duktiga soulie! Ett kärt återseende blev det later on med, mitt på Avenyn, inte fy skam det inte! Innan det blev dags för hemgång hann vi njuta av allt trevligt sällskap på Babar. Bra kväll!
Men toppat var ändå lördagen! Bowlingen på Strike vanns av mig. Galet men sjukt kul, och så sinnes god mat vi åt sen då! *stolt*
Jag drog sedan in till Publik o mötte upp folket. Och Publik förvånade! Kan bli en ny favorit, mycket mycket möjligt. Jag menar, vem tackar nej till sjukt fina jägerbombs, uuunderbara hotshots och spetsad latte?! Kvällen avslutades på Puster framför en scen och ett ganska ballt band. Sweeetnessss!
Nu får det bli TT och sedan helg igen! Och vår! Jag vill träffa nytt folk, dra ut på äventyr, leva livet!!! Det kommer bli ett bra år det här, jag känner det på mig :)
/Jenitz
.
P.S... Sjukaste drömmen inatt. Ändå hade den gärna fått vara sann. Sikket helvete.. så att säga ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela