Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

always found a short cut back in

Publicerad 2011-03-08 00:11:47 i Allmänt,

Don't try to find a red line

Vi hade så sjukt mycket att göra på Strike i söndags så vi klämde in lite underhållning.
Sjukt kul, speciellt om man jobbat några timmar och är trött och flummig. ^^


Sedan skulle jag vilja tipsa om en grym dokumentärfilm!

Se den i sitt fullo här.

Och slutligen, för att förstöra alla chanser till en röd tråd här... Hassle har ju släppt en ny singel. Och med tanke på att Hurtful blev mitt anthem 2009 så vet jag inte om jag ska ge mig på en uppföljare. Det återstår att se, men jao, här har ni den i alla fall om ni nu skulle lyckats missa den.

All those things I was fighting to keep out
always found a short cut back in
breaking plans that I was making
You could tell when I was faking
but it's okay

Are you leaving, are you leaving me now
Are you leaving, are you leaving me now
If you leave you gotta leave me now

Are you telling me that this is the last time
Are you leaving, are you leaving me now
Can't you see that I'm down on my knees now
If you leave you gotta leave me now
Can't you see that I'm down on my knees now


Ikväll slår jag tillslut ett slag för en manlig sångare och en kvinnlig sångerska.
Ikväll slår jag ett slag för Kristian Anttila och Regina Spektor.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela