Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Countdown!

Publicerad 2011-06-02 22:58:52 i Allmänt,

"I've been thinking 'bout something.." eeekar ur mina högtalare och jag övar danssteg så väggarna skakar!
Jag hade glömt hur glad jag blir av att dansa! Vi smider små planer om att utföra en flash mob på torsdagens konsert.
Ja, precis - utan att jag visste ordet av så är det nu bara två dagar kvar tills jag befinner mig i London. Och det kommer bli så awesome!
Hörs o ses när jag är hemma igen, om sexton dagar.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela