Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Speechless

Publicerad 2011-01-06 21:44:40 i Allmänt,

Everybody wonders and some people know. I guess that I'm some people 'cause baby it shows. The way, the way you walk around me.  (Hanson - Speechless)
-
Ledighet står skriver över första vecka det här året. Med andra ord var dagens datum min första arbetsdag för det här året. Pengarna kommer alltså rulla in även i år, fina grejer det! Vad gjorde jag av min ledighet då? Barca såklart! Och sen? Vem vet... Förutom att jag åt en del, log en del, mös en del. En hel del av det som definierar sjukt skön ledighet helt enkelt.
Jag kväver ett litet förtjust pip och återgår till min omorganisering av mitt Spotify, innan det här inlägget övergår i någon form av fjantigt, tonårsaktigt dagboksinlägg... Gud förbjude.
-
Over and out!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela