Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

"I was never smart with love"

Publicerad 2011-01-31 21:49:07 i Allmänt,

I let the bad ones in and the good ones go.

Bättre sent än aldrig, idag fick vi våra scheman på Sodexo. Riktigt skönt sådant med! Förutom en del helgjobb, men det genererar ju pengar så jag klagar inte. Dock börjar lite funderingar över framtiden krypa på igen... Vilka utbildningar som ska sökas och vart, till expempel. Nyköping är ju givet och om dom håller sitt ord från förra året så kommer jag in i år, vilket känns fantastikt! Det kändes verkligen som jag hörde hemma där! Men en plan B kan ändå vara smart att ha, känns det som... Hmm. Time will tell.
-
Innan dess ska jag ansöka om semester och klämma in en helt faaaantastik festivalsommar, både på hemmaplan och runtom i landet. Jag längtar så jag dööööör! Jag längtar till sååå mycket just nu att det börjar bli svårt att leva i nuet. Åhh! Jaja... Time will tell.
-
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela