Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Ååå, åka Norrlandståg

Publicerad 2011-01-20 00:30:03 i Allmänt,

Okej, jag kan ha sagt saker som att jag gillar att resa och att jag gillar att åka tåg. Men just nu ångrar jag de uttalanden en aning. Igår till idag körde vi ett 28 timmars pass på jobbet, imorgon till på fredag blir det ett 25 timmars pass... Från Göteborg till Sundsvall, och tillbaka, med diverse städintervaller vid olika tider under dygnets gång. Behöver jag säga att jag är trööööött?
Stockholm hälsade oss godmorgon med vackert väder.

Det är rent guld värt att jag hinner klämma in två fika-dejter med Lontra under de timmar jag är hemma! Idag blev det en underhållande, sinnesförvirrad stund på Le pain. Imorgon blir det ett kärleksfullt återseende Con Amor. Gott ska det bli, det godaste som går att få i staden!
Men innan dess ska jag sova ikapp några timmars förlorad sömn. Go'natt på er!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela