Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Vårkänslor!

Publicerad 2011-02-02 10:15:49 i Allmänt,

En dag som denna vill jag bara stanna i Valler och njuta av vädret och allt runtomkring! Solen strålar över fältet och hästarna utanför fönstret, vattnet har börjat forsa i bäcken uppifrån berget och parkettgolvet här inne skiftar i skuggor och solljus. Rasmus och jag har precis haft en mysstund på soffan med kramar och bus och nu njuter jag av en kopp kaffe med en sovande Rasmus bredvid mig, medan Poggis leker med sin boll ute i hallen. Jag är så sjukt sugen på att bara gå ut i stallet, slänga på Vatico sadeln och dra ut på fälten och upp i skogen. Men det får vänta.. Jobbet kallar nu och det kommer vara kolsvart innan jag är tillbaka. Jag får helt enkelt hoppas på att morgondagen blir lika underbar som idag.
Njut alla som kan, det är en vacker dag i vårens tecken!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela