Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

The dog days are over

Publicerad 2011-02-07 09:04:57 i Allmänt,

Florence + the Machine förgyller denna morgon. P-festen på Strike igår var väldigt trevlig måste jag säga! Det var sjukt kul att äntligen få bowla lite och det gick ju faktiskt ganska bra till och med. Speciellt med tanke på att en öl eller två ändå hade gått ner liksom. Riktigt trevligt folk!
Nu har jag två dagars ledighet framför mig att se fram emot och sjutton vad jag ska njuta!
-
Let's just say that the past caught up with me, big time. But for now, it's seems okay. 'Cause at the same time I seem to catch up, gazing forward. I gained speed and it's okay. It's all like one big jigsaw, you just have to find the right pieces and place them gently without force. Today, everything seems okay.
-
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela