Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Men anledning av förra inlägget (bland annat)

Publicerad 2011-02-11 21:34:20 i Allmänt,

Den senaste veckan har jag tänkt väldigt mycket på min och soulies underbara resa till Thailand. På grund av detta satt jag nyss och läste igenom de blogginlägg jag skrev där nere... Underbara minnen! Inlägget jag skrev dagen innan vi åkte gav onekligen upphov till tanken "If only I knew then..."
-
...I'm at Jennifers house now, have just eaten some food with her family. I still can't understand that we're leaving. I can't wait to get going, to let go and see how everything will be when I come home.
At the same time I'm a bit scared. How much will have changed when I come back, both in my mind and life, as in others.
I hope some things will have changed, but I don't know in what direction.
...
However... Soon it's time to leave and I'm just gonna let things go and leave everything in Sweden, to pick it up when I land here again, both fysically and mentally.
I wish everyone a merry xmas and a happy new year. Love ya'll...
-
Och lite senare i bloggen fanns inlägget skrivet i mellandagarna 2009.

...And while I'm at it... It's unbelievable, the flashbacks we get at Luna these days. Going to the toilet, passing outside, the taste of the blue Sex on the beach, walking on the beach in front of the bar... We've had many great nights there, I don't know what else to say...

Det var faktiskt något jag hade glömt, de sjuka flashbacks som uppenbarade sig varje gång man passerade toaletterna på Luna efter julhelgens slut. Ord kan inte beskriva hur jag saknar de veckorna vi hade där nere, inte ens bilderna kan ge en total och rättvis uppfattning över vad vi gjorde och gick igenom, soul och jag. Men underbart var det! Det bästa hittills!

-

Soul och jag på stranden nedanför Luna.


"Out with the old, in with the new!"

En chill kväll. Och våra välkända, konstigt blågröna Sex on the beach..!

Nyår med Soul!



Och så sista kvällen utanför Luna... <3


Hmm, en liten nostalgitripp, men stark längtan efter en ny resa!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela