Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Jag har en känsla

Publicerad 2011-02-13 19:30:12 i Allmänt,

Djupt va? Inte så värst egentligen, men jag har en känsla av att den här veckan kommer bli grym! Se bara:
Måndag - Jag är leeedig! Spenderar dagen med papi, blir en tripp till Åby med Wikke och på kvällen har jag en dejt med systra mi! Alla hjärtans dag är det också... Återkommer till det ^^
Tisdag - LÖNING! Jag säger inte för mycket, men det kommer bli en del nytt denna dag!
Onsdag - Frukostdejt med Lontra?! Efter jobbet ska det shoppas inför helgens bravader, med Cherry och diverse folk. Sedan drar jag och Jaiba ut till Säve för en lite make over hos Strandberg - LIKE!
Torsdag - Teeetratorsdaaaag!!! No more words needed!
Fredag - Vem vet vad som händer... ;) Chillkväll blir det i alla fall!
Lördag - LEDIG HELG! Fix och piff och dona under dagen, för på kvällen är det bal på slottet.. Eller ja, Villa Medici iaf. MASQUERADBAL! Äntligen får jag damma av min uuunderbara balklänning!
Söndag - Chill, chill och åter chill och uppladdning för en ny vecka.
Jag säger bara som såhär... Jag l-ä-n-g-t-a-r!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela