Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Bit ihop

Publicerad 2011-02-26 11:08:11 i Allmänt,

Nu för tiden får jag verkligen stålsätta mig för att åka till jobbet. Jag räknar minuterna tills jag kan gå hem, minuterna till jag får träffa vännerna, ser folk, ge mig ut på äventyr, hitta nytt (acceptabelt) jobb. Min buss går om några minuter och jag stålsätter mig... Biter ihop och försöker se ljusglimtarna innan klockan är fyra och jag är fri igen.
Jag hoppas verkligen att facket kan hjälpa oss... Och att jag hittar något nytt snart så jag kan ta mitt pick och pack och aldrig se tillbaka.
Trodde aldrig jag skulle längta efter plugget, men shit vad jag längtar till hösten!!!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela