Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Till tonerna av Isak Strand

Publicerad 2010-10-04 01:22:13 i Allmänt,

Jag ligger här i sängen efter en kväll med min mor som delades med kräftor, vin och filmen "The guardian". Oouch för ögongodiset Ashton Kutcher... 
I alla fall... Det ofattbara faktum att jag flyttar hemifrån under den kommande veckan början gå upp för mig. Det kan ha och göra med att jag kollar runt på bredband, hemförsäkring, elbolag... samtidigt som jag funderar över packning och målning av hallen som ska fixas imorn... när det "stora" flyttlasset ska komma iväg och när jag kan få sova min första natt i mitt eget hem!

Fatta... Jag kommer ha en plats att kalla hemma. En plats där alla mina grejer finns. Det har ju faktsikt aldrig hänt innan. Jag har ju alltid, alltid flyttat mellan mamma och pappa, vecka till vecka, helg till helg. All denna packning, alla dessa väskor... Äntligen ska det få sitt slut och det är en fruktansvärd lättnad. Något jag inte insett förrän nu, när det finns inom räckhåll.

Hmm... Sedan har jag ju helgen att se fram emot och trippen till storstan! Äntligen ska jag få träffa Wickit och Glampop igen, det var ju så sjukt längesen sist! Det lär bli massa prat om söta amerikanska pojkar. ;)
Som om det inte vore bra nog så får jag ju träffa min Linda sen. Heeeerre vad vi kommer sitta uppe halva lördagsnatten och prata om precis allt och inget. Det kommer bli underbart!

Vad som händer resten av tiden återstår att se, men jag är helt säker på att det kommer bli en fin helg oavsett. :)
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela