Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

With hopes of even more highlights

Publicerad 2010-11-22 22:02:56 i Allmänt,

Tiden går ju så sinnes fort och jag sitter här och funderar på vad för roligt (och tråkigt) som händer innan det här året tar slut. Det jag kommit fram till, so far, är följande
-
Om...
...en dag: Lussekattsmys med Cherry och Jaiba.
...tre dagar: Pyser iväg till Valler några dagar. 
...fem dagar: Drinkar med Soul
...elva dagar: Julbord på Fars Hatt
...arton dagar: Anttila @ Brew House
...tjugo dagar: Anställning SJ börjar?
...ca tjugosex dagar: Avskedsfest för favorittjejen... Mitt hjärta går i tusen bitar.
...trettio dagar: Favorittjejen åker hem. Döden!
...trettioen dagar: Lontra fyller tvåa nolla!
...trettiotvå dagar: Fira jul på olika håll.
...trettioåtta dagar: Barcelona!
-
Ja... När vi väl är hemma i Sverige igen så har det hunnit bli mitten av första veckan i januari. Det händer onekligen en del under de sista veckorna av året. Men självklart hoppas jag på att det blir fler händelser, fler möten, fler leenden, fler tillställningar. Men det får tiden utvisa. Vissa saker kommer jag i och för sig kanske kämpa lite mer för att det ska bli av än andra. Time will tell. ^^
Sålänge bjuder jag på lite Florence + the Machine, en ihärdig hang-up. Hennes röst! Kärlek!
-
-
"Sooner or later in life, the things you love you lose. But you got the love, I need to see me through.
You've got the love.
Sometimes I feel like throwing my hands up in the air, 'cause I know I can count on you."
-
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela