Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Tapetserare är ett praktiskt yrke

Publicerad 2010-11-10 10:54:36 i Allmänt,

Den okända människa som skulle tapetsera min fula vägg i vardagsrummet har nu gått och lämnat en hel och fin vägg efter sig. Mycket tacksam!
Samma människa ringde dock igår och uttalade sig som följer:

"Jag ska komma och tapetsera hos dig imorgon på -------gatan 43 B. Vet du vart det ligger..?"
Mycket roande!
Nu ska jag hoppa iväg till Västra Hamngatan för ett träningspass med Lontra. Lajkie!
Och det behövs för jag spricker snart av energi. Dessutom behöver jag få agera ut lite allt möjligt efter att ha packat undan vart enda plagg ridkläder igår. Det var med många och blandade känslor jag vek undan allt och istället dammade av träningskläderna. Men idag är jag pepp, pepp bara pepp!
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela