Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Soulmate

Publicerad 2010-11-28 17:59:33 i Allmänt,

Jag rekomenderar inte att festa järnet i sju timmar, sova tre timmar på det och sedan försöka fokusera på jobbet, även om det bara är för tre och en halv timma... Nu känner jag mig halvdöd.
Däremot rekomenderar jag varmt att förfesta hos soulmate med champagne, rosé och sinnes trevligt sällskap och ännu trevligare blev det är Olausson joinade. Och jag rekomenderar att dansa kvällen lång på Park Lane, utan tvekan!
Det är sjukt hur mycket jag saknat min soulie och igår var verkligen Thailand all over. Det var underbart, galet och allt som en utekväll ska vara. Jag minns inte när jag dansade så mycket senast!
Så det var värt att vara halvdöd idag. Gud va jag ska sova gott inatt.
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela