Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Ord mot ord, sten mot sten

Publicerad 2010-11-04 10:22:29 i Allmänt,

Vad gör man när ord står mot ord?
Vad gör man när man själv vet att man talar sanning men någon annan påstår motsatsen? Hur kan man bevisa vad som har blivit sagt?
Och varför ska jag grubbla ihjäl mig över något som inte har hänt, när någon annan sprider rykten? Framför allt, varför skulle någon säga något som inte är sant, vad tjänar jag på det?
Jag vägrar stå och försvara mig mot något som inte finns.
Men något att tänka på är att den som snackar skit om andra, snackar högst sannolikt skit om dig med.
/J
Jag kan bara hoppas att sanningen kommer fram tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela