Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

I though I didn't like this city, but I've changed.

Publicerad 2010-11-16 23:43:14 i Allmänt,

Trams coming in, there's wind from the sea. But I don't feel cold, it's not shivering me.
-
Snart har jag en dejt med John Blund, men innan dess hinner jag med lite nostalgi och lite smygpatriotism genom underbara Maia Hirasawa. Plus att jag hinner med lite tisdags-tristess. Inte den roliga Stroke & c.o sorten, utan tristess över att jag känner en förkylning på ingång. Det är det sista jag har tid (och råd!) med just nu. För sjutton goa gubbar!
Jaja. Natt'å!
-
/Jenitz
-
Ja, just det. Har jag sagt att avstånd suger? Antagligen. Men det är värt att säga igen. Avstånd suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela