Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Counting all the ass wholes in the room

Publicerad 2010-11-09 23:59:33 i Allmänt,

Total hang-up. I en vecka har den gått varm på Spotify och i bilen. Snart kommer jag ha lyssnat sönder den men tills dess kan jag inte sluta lyssna på den. ^^ 

Och på tal om ass wholes så vart de Kings Head i helgen igen. Mycket trevligt faktiskt, trots att en viss soldat mansgrisade sig mer än vanligt. Men det är smällar man får ta, av någon konstig anledning är han fortfarande min vän ändå. Det kanske hjälpte lite att se Emz smälla honom på käften några gånger. ;) 


Den dagen Emz åker kan ni räkna med att jag också försvinner. Usch! Jag vågar i alla fall säga att vi har den mest underbara umgängeskretsen. That makes me happy!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela