Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Noseless Norman

Publicerad 2010-11-22 00:28:29 i Allmänt,

Love at first sight! 
Igår gjort Emma och jag den finaste snögubben som någonsin skådats. Jag minns inte när jag gjorde en snögubbe sist men det var sjukt roligt! På andra sidan panoramafönstren i vardagsrummet stod pappa, syster yster och hennes pojkvän och skrattade gott åt oss... Tills dom försåg oss med morot och stearinljus. Yey!
För övrigt var det en väldigt mysig middag där ute, till ära av pappas födelsedag. Och det blev även en väldigt trevlig kväll hos Dominic men trevligt folk!
Så frågan är vad som hände under natten med tanke på att jag vart världens bitterfitta idag. Bitter, grinig, arg, uppgiven, ledsen.. och trött. Jag har sovit fler timmar än jag vart vaken idag. Vad händer liksom?!
Hoppas jag vaknar på rätt sida imorn...
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela