Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Min vistelse i Skåne

Publicerad 2010-05-13 15:30:16 i Allmänt,

Måndag 10/5:
Tillbaka till verkligheten. Jag är inte i Skåne bara för att tävla, jag är här för att lära mig, utvecklas, komma hemifrån och få en massa nya erfarenheter. Så varför inte börja dagen med att göra något jag aldrig gjort förut, nämligen rida två tinkerhingstar?!
Här har vi den otroligt vackra Armano.

Jag och goaste pojken Silas!

Sedan var det dags att släppa ihop åringarna Cubus och Kallua och två-åringen Heinrich! I bakgrunden går Silas och Pepper.

Vill ni se mer av stället jag och Vivere bor på så kan ni kolla in Frassegården!

Kvällen avslutades med en uteritt i mörkret med Corall, Viktor, Pandora, Camilla och Ture innan vi stupade i säng, helt utslagna efter helgens strapatser. ;)

/Jenitz


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela