Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Min vistelse i Skåne

Publicerad 2010-05-17 15:55:20 i Allmänt,

Jag får nog ge upp tanken på att kunna skriva om varje dag här nere. Uppenbarligen. ^^

Vi har i alla fall haft ett par riktigt gråa och regniga dagar här nere. Jag tycker verkligen att sommaren skriker med sin frånvaro och jag börjar bli förbaskat trött på att frysa. Men men, hästarna är duktiga i alla fall och allt flyter på i sin lilla takt. På onsdag kommer jag hem till Götet en sväng och det allra första jag ska göra innan mitt möte är att springa in på Espresso House och köpa en stor cappu. Ah..!

I lördags gjorde Jonna och Baloo sin tävlingsdebut och de var jätteduktiga och gjorde en fin insats! Duktiga!


För övrigt går jag mest runt och väntar på besked från Nyköping... Konstant nervös med andra ord. Jag bara måste komma in, det finns inga andra alternativ.
Det är bra att man har annat som upptar tid och koncentration här nere i alla fall. Nu ska vi snart iväg och hoppa borta hos Camilla på vår nya fina utebana i en av hagarna! Skutt skutt!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela