Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

I'm permanently blue...

Publicerad 2010-05-25 18:14:30 i Allmänt,

...for youuuu-uuuu, for youuuu-uuuuu, so black and bluuuu-uuuue.
Japp, jag lyssnar på Chairlift's "Bruises" and I'm lövin it.
Nej med min fot är ju blå. Efter att Cat ställde sig på den här om dagen. Om jag minns rätt så var det den dagen vi skulle rida in henne och vi hade precis lagt sadeln på hennes rygg för första gången. Usch, tyckte Cat och flyttade sig ett steg åt sidan och oj så mjukt o skönt och stod sen... Rätt på Jennys stackars lilla fot. Så för varje dag som går skiftar den mer o mer i alla möjliga roliga färger. Kul kul. ^^

And by the way så blev mina chokladbollar mycket goda och mycket mättande. Tröstäta we lajk. ;D

Singing along...
But frozen things are all in threes and now I taste like,
all those frozen strawberries I used to chill your bruisy knees
hot July ain't good to me, I'm painted black and blue
for you

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela