Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Gravity, is working against me

Publicerad 2010-05-29 00:21:36 i Allmänt,

Så många ord i min mun vill få luft och flyga ut. Ju mer jag tänker, desto mer vill dom ut. Men tiden, och ödets tajming, jobbar emot mig. När jag är hemma dessa få dagar andra veckan i juni måste jag få till en träff och sedan köra på friskt vågat, hälften vunnet. Sånt är jätteläskigt tycker jag. Jag vill ju inte bara vinna hälften. Hmm.

Inom kort ska jag våga friskt och vinna stort. Det är i alla fall mitt mål. Åh...!
En låt att bli glad av, i crappig upplösning, bjuder jag på sålänge!



Pussss
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela