Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Första helgen i Skåne blev över förväntan

Publicerad 2010-05-13 15:15:00 i Allmänt,

Förra lördagen var det dags för mig att stuva in mig i bilen och styra kosan ner mot Skåneland. Efter att ha kört till fel Arkelstorp hittade jag äntligen rätt till mitt underbara team, Corall och Viktor. Det fick bli en snabb ridtur, mest för att jag skulle få lite ridning i kroppen inför söndagens tävling. Och jag kan inte med ord beskriva den förändring som skett på Corall sedan jag sist satt på henne! :'D
Det blev en turbulent kväll och vi kom inte i säng förrän alldeles för sent. Men tävlingsmänniskor som vi är så var vi ändå på topp dagen efter, pigga och redo för att ge allt vi har! När allt väl var inpackat i den fina lastbilen gav vi oss iväg mot Östra Göinge RF och gav sedan gärnet hela dagen!
Summeringen av dagen blev så otroligt mycket bättre än vi vågat hoppas på. Vi kan väl säga så att vi ska inte tävla så låga klasser som lokala LC och LB längre i alla fall... :P
Här är ett klipp på mig och Corall - vår vinnande ritt i LC:1an!!! Det gjort ALLT för självförtroendet att få en sån start på skåne vistelsen!


LC:2
Corall och jag - 1a plats på 69 %
Pandora och Viktor - 3e plats på 67 %

LB:1
Pandora och Viktor - 5e plats på 65 %
Corall och jag - delad 9e plats på 63 %

Vi rättfärdigar i alla fall vårt anthem... "We're simply the best, better than all the rest..!" ^^ Och med massa, massa träning och finslipning så ska vi bli ännu bättre och ännu bättre ändå! 

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela