Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Dag efter dag efter dag

Publicerad 2010-05-25 15:19:23 i Allmänt,

Tiden flyter på här nere som den alltid gör.
Häromkvällen har vi grillkväll här hos Frasse, mycket trevlig...
Jag o Jonna var ute i hagen o fotade bebisarna lite och jag fick mysa lite med underbara Herakles. <3

Det var en väldigt mysig kväll i alla fall, i gott sällskap. :)



Jag har vart duktig idag och gjort chokladbollar. Samtidigt stod jag och funderade på min picknick i sommar. Jag ser verkligen fram emot det o hoppas verkligen att solen kommer skina på oss alla. Jag saknar verkligen folket där hemma men det är ju en fördel med att vara borta, att man uppskattar allt man har hemma så himla mycket mer. :) De fyra dagarna jag är hemma i juni kommer bli fullspäckade, helt klart! <3

Innan dess ska vi dock hinna med föräldrabesök och en tävling till så det är bara att träna, träna, träna. Och däremellan njuta av sommaren som i alla fall verkar vara på ingång. För några dagar sedan satt vi på en uteservering i Kristianstad och kände solen bränna. Helt underbart!


Nu verkar det som det blir en kopp kaffe och chokladbollar. Skickar massa mentala kramar till alla sötnosar där hemma!
Kärlek!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela