Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Trötta? Vi? Hur kan ni tro det?

Publicerad 2010-03-10 23:37:47 i Allmänt,

Jenitz - Lontra

- Men blah va jag vill hitta på något. Hade det varit ljust ute hade jag sprungit en runda i skogen.

- Men du kan ju ta en stor ficklampa och gå ut i mörkret?

- En stor strålkastare då, ja e ju mörkrädd...

- Har ni ingen strålkastare då?
- Jo i garaget men de e ju sån jobbig kabel till den så då kan ja inte springa så långt.. får springa i cirklar i så fall. :P

- Funkar väl det med? :P Crazy woman running! Hade varit kul att se :D:D

- Hade vart lite kul o göra faktiskt :P:P

... ... ...

It's a plan.

 

/Jenitz


Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2010-03-12 12:10:55

Vi är så smarta ibland! :D <3

och jäättegrattis till jobbet darling! :)

förlåt att jag inte ringde upp eller svarade ordentligt på smset igår, var i jkpg nämligen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela