Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

The guidance to entertaiment

Publicerad 2010-03-02 18:13:09 i Allmänt,

"Värsta störd, ha! Killen är helt skev. Det är mig dom kallar Smutser."

Vivere och jag hade precis kickstartat dagen på Espresso House när fick jag ett sms av Lontra, där hon bad mig ta med ett exemplar av Nöjesguiden till henne. Brevid mig låg en hel hög av denna vara, varav jag snabbt nappade åt mig två exemplar. Resterande tid av fikastuden spenderade jag sedan med att planlöst bläddra igenom tidningen i jakt på något intressant. Lite Salem, lite Name the Pet, lite av varje. Men höjdpunkten kom när jag slog upp sida 34 och såg en välkänd nuna i en reklamannons för Holmens Herrekipering. Vem, om inte Herr Harhjärta, Smutser, allas vår käre Kristian Anttila. Det om inget annat satte ett leende på läpparna.



Resten av dagen spenderades sedan med Cherry och Lontra på Franks efter att jag och Lontra vart och tagit emot nycklarna till hennes första egna lya. En fint val måste jag få säga och jag ser fram emot alla goa stunder som komma skall inom de fyra väggarna. :)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela