Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

That's amore!

Publicerad 2010-03-19 23:36:19 i Allmänt,

Usch vad jag har vart dålig på att blogga det senaste... Men jag har tagit en välbehövlig paus från det mesta och bara fokuserat på jobbet och på att träffa mina nära och kära vänner. Gott för själen!

Första veckan på jobbet gått med sjukt många goda skratt och jag har även hunnit med att träffa lite vänner jag inte sett på länge nu! Igår blev jag och Lontra totalförälskade i ett nytt café... Det var verkligen helt underbart, kärlek vid första ögonkastet! Mer än så säger vi dock inte... Men det var utan tvekan det BÄSTA jag vart på, typ någonsin!

Idag hann jag med att träffa både Linda (som är hemma från Stockholm över helgen) och Kelly (som snart flyttar tillbaka till Holland). Det blev helt enkelt en mysig kväll, inledd med massa prat om universums största mysterium ( = boys, boys, boys, can't live with'em, can't live without'em) och avslutades sedan med hästsnack och funderingar inför framtiden.

Nu har jag bäddat på soffan... åt mig själv. Låter nog aningen konstigt men jag har självmant sussat här ute några dagar. Så så blir det även ikväll. Och sömn lär jag behöva, för i helgen bär det av på roadtrip. Ena vägen med mig själv och massvis med underbar musik och hemvägen med min soulmate vid min sida. Det låter onekligen som receptet på en bra helg!

Natt'å!
/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela