Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Roadtrip till plattland

Publicerad 2010-03-16 19:34:56 i Allmänt,

Min och Viveres roadtrip var det absolut bästa på länge. Enkelt sammanfattat så besökte vi först Agneta och Kallua där det bjöds på massa bebisbus med hingstisen Kalle Kula och underbart god mat! Det blev även en snabbt besök hos Kalles mamma Nova och sen fick röda faran gå som en oljad blixt, hem för att lämna Agneta i Lidhult och sedan vidare till familjen Johnsson i Mästocka. Där blev det ääännu mer otroligt god mat och schlager för hela slanten! Aldrig mera schlager säger jag dock, helt totalt värdelöst... Älskade Salem som låg etta så länge. =(
Dagen efter blev det en snabbis på hästryggen och sedan brummade vi hemåt. Fantastiskt skönt att komma hemifrån och så blev "jag konstigt nog spekulant" på två små pållar... Vi får väl se vad framtiden bjuder på. ;)

Kallua, redan ett år, lilla busen.


Lilla grå (!) hos familjen Johnsson.


Jag blev kär och galen om inte annat. ;)
Tack till Vivere, Agge och familjen Johnsson och c.o för en alldeles prima helg!

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Jaiba

Publicerad 2010-03-16 20:19:55

Men herrenadå, en sådan bus-sötis! :D

Postat av: Vivere

Publicerad 2010-03-16 23:20:58

Får se vad som händer längre fram :o) , man vet aldrig vad som gömmer sig med en stor rosett på sig :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela