Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Jenitz stämplar ut från arbetssökandet!

Publicerad 2010-03-11 23:36:37 i Allmänt,


Blomma från Tommy och skumpa från mamma, TACK! <3

Tisdag förmiddag - skickar in en arbetsansökan.
Tisdag eftermiddag - blir uppringd av Företagsgruppen och blir inbjuden att komma på intervju följande morgon.
Onsdag morgon - går på arbetsintervju...
(första tanken när jag kommer innanför dörren är: "Wow, HÄR vill jag jobba!" och sista tanken när jag lämnar byggnaden är: "Shit, jag VILL HA det här jobbet!")
Torsdag eftermiddag - blir uppringd av Företagsgruppen:

- Är du fortfarande intresserad av jobbet?
-
Ja absolut!
- Kan du börja på måndag klockan tio?

HELL YEAH! :D

Från och med nästa vecka ska jag sälja det här till företag runt om i landet som en del av säljteamet på Företagsgruppen! Jag håller alla tummar för att de kommer bli superbra för jag vet inte när jag log så här mycket senast, som jag har gjort idag! Imorgon firar jag med Soulmate (skumpa, vin och Berså), helgen firas med roadtrip (med Vivere mot plattland)... Sen börjar allvaret, ÄNTLIGEN!

Massvis med tack till alla som gratulerat och kramat mig idag. ;) Och speciellt till "Om någon förtjänar detta så är det du." - det värmde enormt!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela