Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Jag kan inte inte göra något

Publicerad 2010-03-29 22:40:04 i Allmänt,

Hur tom min kalender än ser ut en vecka i förväg så fylls alltid med planer i slutändan. Likaså denna veckan. För två dagar sedan hade jag nästan ingenting planerat. Men nu har jag att göra varje dag. Idag har jag gjort massa ärenden hela dagen, inte fullt så kul men bättre än att sitta hemma. Min plan att ha fullt upp håller alltså i sig so far. Gött.

Resten av veckan bjuder på en hel del trevliga saker men det hamnar lite i skuggan... För imorn morgon ska Ezra opereras. Med andra ord kommer jag gå på helspänn hela dagen och vänta på ett samtal för att få veta hur det har gått. Jag gillar inte sånt här. Jag tycker jag har haft min beskärda del hos veterinärer med sjuka djur. Blä...

Med alla förhoppningar att det kommer sluta väl så har jag sedan en ett trevligt avslut på veckan framför mig. Körsbär, syster och en del planering. För till helgen händer en väldigt spännande sak då en liten korall kommer sätta färg på dagarna. Mer säger jag inte nu, den som lever får se!

Nu vill jag ha vår, lycka, värme... Allt sånt som gör mig varm både på insidan och utsidan. Kom.

The Pond, my favourite place above all.


/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela