Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Iz all about making conversation

Publicerad 2010-03-08 00:59:01 i Allmänt,

6

Hela min dag har haft ett genomgående tema. Oavsett vilken söt liten människa jag pratat med så har de vart samma tankar, både i skämtsamma toner och i djupare diskussioner och funderingar. Men det känns galet komiskt ändå. I wonder how, I wonder why, yesterday you told me 'bout the blue blue sky...
Jag tror jag är trött. Tråkigt nog är jag för trött för att sova. Alltså blir det forsatt konverserande med diverse muppar.

Isolation is not good for me
Isolation I don't want to sit on the lemon-tree
I'm steppin' around in the desert of joy
Baby anyhow I'll get another toy
And everything will happen and you wonder


Just'e!
Tusentals pussar och kramar till Bosse som fyller tjugo år ung idag. :D
Hoppas du får en fin dag, en liten gåva fås vid nästa permision, som utlovat. ;)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela