Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

It's a bopin' way of life

Publicerad 2010-03-20 12:32:05 i Allmänt,



Det kommer alltid något gott utav de dagar då man har alldeles för lite att göra. Man klickar sig igenom djunglar av gud vet vad och tillslut sitter man och skrattar åt något sånt här. Och så var allt klickande helt plötsligt sjukt värt! :D

Flumnivån är hög idag, som resultat av en ganska så sömnlös natt. Men det gör inte så mycket för de var en bra natt ändå. Den annars så kaotiska stormen i mitt huvud ebbade ut lite. Idag leker jag dessutom hemmafru här hemma för att senare ikväll tillaga oxfilé med massa goda tillbehör. Kan de bliiii bättre?? :D

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela