Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

It takes two to tango

Publicerad 2010-03-23 23:49:34 i Allmänt,

I try to break down the walls. But my strikes don't seem to carry through to the other side.
Man kind sees what he wants to see.


Imorn ska jag vara välklädd. Det gör mig lite nervös. Men mest får jag lite klädångest för att jag faktiskt måste fundera över vad som kan tänkas passa. Tur man har någon att ha ångest med. ^^

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela