Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Inte mycket nytt att säga, but still.

Publicerad 2010-03-20 23:28:47 i Allmänt,

Vissa dagar kan jag lyssna på en enda låt, om och om och om och om och om igen... Idag har vart en sån dag.

"Bought myself a video game
To get entertained
In an easy way
But I saw through that I'm far too smart to get fooled by myself

I'm high on you and on drugs
It is the worst combination of addictions
High on you and all drunk

This is were I make my big mistakes"

Idag har även vart en sån underbar dag då jag inte gjort mycket alls. Tvättat lite, städat lite och sedan lagat underbart god mat! Oxfilé stod på menyn ikväll!


Long day ahead of me tomorrow... Night, night!
/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Emi

Publicerad 2010-03-23 23:57:46

Älska låten! Och maten såg rätt mums ut, nästan så mums som idag ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela