Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

The addiction of a lifetime

Publicerad 2010-06-28 00:36:49 i Allmänt,

Gnägg!
Jag är ju sådär äckligt duktig och har inga ovanor eller beroenden så som rökning, snusning, för mycket supande, kaffedrickande (även om jag gärna tar en kopp mer än ofta så har beroendet uteblivit, crazy shit I know!)...
Något som jag dock försökt sluta med en gång eller två är hästarna. Och jag har väl bara fått inse att det inte går.
Det är inte en hobby, det är en livsstil.
Men det är sant. And that's that.

Det har vart en underbar dag. Och just nu verkar livet bara flyta på, utan större hinder. Jag hoppas fortfarande på massa saker och har höga förväntningar på ytterligare några saker. Men inget som jag känner att jag dör av, om det inte blir av. And I like it!

Miss T överträffade mina förväntningar..!

Och buset själv och hennes fina mor gav mig dagens dos av skratt och leenden.



Jag känner mig nästan äckligt optimistisk just nu, men jag samlar på mig så även de dagar med dalar mellan topparna går förbi utan vidare betydelse. Sådäså!

Och hur toppar men en sån här dag bättre än med grillning, gin fizz, halvt vattenkrig, ett körsbär och en söt film? Nä, just de, no can be done. :)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela