Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Jag minns varenda scen från våran film

Publicerad 2010-06-23 19:10:30 i Allmänt,

Himla skön kille de där. Himla skön låt. :)


Efter några fartfyllda dagar så finner jag mig själv sittandes i min soffa, klickandes in och ut på olika sidor om och om igen. Fruktansvärt rastlös. Solen skiner och jag vill ut och hitta på något! Åhh, det är så fruktansvärt tråkigt att bara sitta hemma!

Och vad fasen ska man hitta på på midsommar? Alla försvinner ju åt alla olika håll. Vad ska jag hitta på? :S

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela