Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Det blev vi på filten för en gångs skull!

Publicerad 2010-06-07 01:21:26 i Allmänt,

I år hade vi inte alls planerat att åka till Apslätten, som vi försökt planera in så många år tidigare. Ändå blev det helt spontant några timmar på Picknickfestivalen där. Finally. Dock utan picknick. Men detta bekräftar bara min idé om att det inte är någon idé att försöka planera för mycket. Spontanitet - jajjemensan!



Jag och körsbäret avslutade vår dag tillsammans med suuuushi, namnam! Jag styrde sedan kosan mot Soulmate och Mad House. Väl där åt vi lite paj med la familia, innan vi drog in till staden. Kvällen bjöd på en väldigt mysig promenad som gjorde mig varm i hjärtat... Massa ord och tankar om framtiden, det förflutna, resor (Thailand may be) och lite annat om lite allt möjligt. Ännu en mycket bra dag är till ända!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela