Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Ups and downs

Publicerad 2010-07-17 01:33:26 i Allmänt,

Today was a day that was all about up!

Först en tiiiidigt tur till stallet. När klockan var tio hade jag redan vart ute o skogen och klättrat med Ramina OCH hoppat Timjan på fältet. Positivt överraskad av båda! Ramina skötte sig som en ljus och Timjan hoppade luftigt över hinder på en meter. Språnget var nog närmre 1,20 högt, enligt ögonvittnen A.M. Det gillas!

Dagen spenderades sedan i stan, inhandling av ett par nya high heels och bild kommer, jag lovar! Sedan ett sista möte med min jobbcoach. Pepp!

Kvällen bjöd på fördrink hos A.M och sedan drog vi alla (jag, A.M, A.J och K.V) till Lysegårdens golfklubb för en kväll fylld av bbq buffé, trubadur, gott att dricka och många, många goa skratt. Ibland undrar jag hur jag haft sån tur att stöta på så underbart härliga människor. Idag var helt enkelt en braaaa daaaag!

Bättre hästfolk får man fanimej leta efter.

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela