Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

I need to have the last word!

Publicerad 2010-07-29 00:00:22 i Allmänt,

Mamma: Du måste ta dig tid att äta, du äter alldeles för mycket skräpmat!
Jag: Och ni dricker öl o vin varje kväll! Jäkla hälsofreaks!

- Ge mig fler timmar och en bra lön så jag kan få flytta. Damn it.
- På fredag åker Timjan hem igen. Det skär i mitt hjärta.
- Jag drömmer för mycket varje natt, om saker eller personer jag inte vill drömma om. Det stör mig.
But really, who the fuck cares in the end. För om tjugotvå dagar åker jag och Jaiba till Roma. Och det gör mig helt lycklig o sprallig! Yay!

Soooova nu dock... Ska ju köra Lontra och hennes vän till flyget imorn. Äckligt tidigt. ^^
Gonatt!

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela