Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Fundileringar.

Publicerad 2010-01-28 23:38:30 i Allmänt,

Klockrent!

Jag sitter här och funderar över vad som komma skall. Jag börjar komma framtiden på spåret, inbillar jag mig. Vi snackar festival, utbildning, häst med mera.  
För det första blir jag mer och mer pepp över den utbildning jag har funderat över under så lång tid. Och alla jag pratar med håller med om att det nog skulle passa mig som handen i handsken..!

Sedan, när jag satt och funderade över årets festivaler så gled jag osökt in på Peace and Love's hemsida. Jag gillade det verkligen, när vi var där år 2008. Vad hittar jag inte då? Om inte min kollegas band Avatar! Mamma berättade för ett tag sen att Henke spelar i ett band och undrade om jag hört något om dem. Det hade jag inte men hon berättade i alla fall att de börjat turnera i Europa och USA. Häromdagen när åt jag frukost jag med mamma, Kevin, Henke och Ola pratades det en del och bestämde mig efter det att jag måste kolla upp hans band och se vad vi snackar om liksom. Och så korsas ödets vägar. :P
För nu ska Avatar spela på Peace and Love. Henke ska spela på Peace and Love. Det är helt awesome. Så nu vet jag vilken festival jag ska åka på i år. För er som är lite sega i kolan... Festival 2010 = Peace and Love!



/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela