Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Cravings, for the sweet side of life

Publicerad 2010-01-22 20:31:08 i Allmänt,

Är det bara jag som tycker att januari och februari är helt ovärt?

Det är mörkt, kallt och det händer absolut ingenting. Jag har sån extrem längtan efter livemusik, vårsol och mysiga uteserveringar och kvällar vid havet. Idag tändes dock ett litet ljus, tack vare lite info från mitt körsbär... Här är anledningen!!! Boka typ NU?! :D
Jag hoppas att det blir startskottet på en vår fullproppad med musik, solsken och kärlek. Allt som man behöver här i livet, i kronologisk ordning. ;)

Snart börjar det även bli dags att fundera på vilken festival man ska besöka i år, och med vilka??? Åh, jag längtar reeeedan!!! Storsjöyran, Arvika, Emmaboda, Peace&Love... Hmm. ;)

/Jenitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela