Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

Only a phonecall away

Publicerad 2010-02-19 16:35:39 i Allmänt,

I en och en halv timma.

Ibland räcker det med ett telefonsamtal. Nu råkade det bli ett väldigt långt sådant men det är så skönt att sitta och prata om ingenting, och allt. Det senaste har jag börjat omvärdera vad som är äkta vänskap, och vad som inte är det. Och insett en del i och med detta. Samtalet igår var med mitt Körsbär, en vänskap som jag vet att jag aldrig behöver tvivla på. Precis som med Lontra. Jag älskar våra samtal! Älskar er!

E: Oj vad länge vi har pratat nu. 
J: Haha ja, duktigt av oss.
E: Jag hoppas det var lika skönt för mig som det var för dig.
J: Gäsp, mm jaaa...
...tystnad...
E: Du hörde inte vad jag sa va?
J: Ehm... va?

/Jenitz

Kommentarer

Postat av: Emi

Publicerad 2010-02-20 22:40:45

:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela