Jenitz.blogg.se

For some, music is not just a pasttime. It's an undeniable fact of living. A blissful slavery of mind, body, and soul.

När tar vintern slut?

Publicerad 2010-02-03 22:27:07 i Allmänt,

Jag behöver verkligen ha vår... Nu!                                                                                                         



Efter att ha tillbringat åtskilliga timmar på det företag där jag för tillfället är behovsanställd, så har jag fått en ganska bra överblick, bara rent generellt sett. Jag har vart i otaliga lunchrum och på ännu fler olika områden men hur det än är så är det alltid ett ställe som känns trevligast. Eftersom jag jobbade på just det stället idag så har dagen vart väldigt trevligt, inte helt oväntat... Dock känns det ordentligt i kroppen att man har skottat snö i åtta timmar. Men jag har haft kul och det är ändå det viktigaste.
Det sägs att efter regn kommer solsken och det är nog banne mig samma sak åt andra hållet. För dagen har vart prima och ett samtal jag fick nu ikväll gjorde det hela ganska perfekt. Jag fick nämligen reda på att något som jag önskat mig så otroligt det senaste, det kommer med ganska stor sannolikhet bli verklighet. Men såklart så ska kvällen avslutas med lite oro, lite halvt panik och en magkänsla att något är fel. Jag hoppas bara att det inte blir ännu en natt med orolig sömn. För återigen vet jag inte vad som är verklighet, vad som är inbillning eller hur jag ska få reda på det.
Efter regn kommer solsken. Tyvärr är det väl även så att efter solsken kommer regn igen.

/Jenitz                                                                                                                                                           

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-03 22:48:42

Efter sol kommer regn igen, helt sant...

Det är därför du måste suga till dig allt solsken när allt verkligen är bra, för att orka ta dig igenom det svåra. :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Det här är mitt andrum, min plats att låta hjärnan och händerna pränta ner det som läpparna inte kan forma. Vare sig det är lyckliga eller sorgsna ting så är det i alla fall sådant jag vill få ur mig. Jag hoppas du finner något att läsa som kan få dig att le eller kanske känna igen dig. Välkommen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela